SERIOUSLY!

image25image25image25image25image25image25image25image25image25

Varför gör jag sånt här frivilligt. Bloggar, alltså. Det är ju typ psykiskt självmord. Jag har kommit underfunt med att jag har värsta bloggångesten, vilket är lite LOL eftersom jag inte har någon som förväntar sig att jag ska blogga, så jag har ju ingen press sådär av några speciella... MEN DET ÄR DET HÄR JÄVLA SAMHÄLLET SOM TYP KRÄVER ATT MAN SKA BLOGGA. Känns som att alla är med i en lek utom jag, haha, känner mig mobbad. fuck it. Jag är dessutom fortfarande TJOCKT förkyld! Yippie-ki-yay motherfuckers! JAJAJA, ni kan få behålla era bloggar! Jag har hur som helst en sak ni aldrig kommer få! HAHAHAhAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!! :@

Kommentarer
Postat av: Elin

haha arg smiley ftw!!

puss pusss puss puss puss puss puss puss
puss pusss puss puss puss puss puss puss
puss pusss puss puss puss puss puss puss
puss pusss puss puss puss puss puss puss!!1

2008-05-16 @ 16:02:33
URL: http://girighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0