I am Iron Man!

image53

Jag har varit cp-dålig på att lägga upp egna bilder. Får rycka upp mig. Pallar inte nu bara.
Hur som helst. Blöh. Jag vet inte riktigt vad de som gjorde bloggen tänkte med. varför kan man inte ha ngt mer forumliknande så att man slipper konversera genom kommentarer? fett värdo. not. spräng skiten, som en vacker kvinna en gång sa till mig. idag har jag varit med mina kusiner från england som går på speed och hasch fastän dom är 5 och 7 år gamla. Eller ja, det verkar som det. Köpte ovanstående nummer av Iron Man och fikade med Magdalena. Hon visade alla sina fina plagg och jag ba "fint fint" och sen drog vi hem.

Kommentarer
Postat av: elin

VEM ÄR DENNA VACKRA KVINNA!?!?!?!?!? *OTROGEN GRRR*

2008-05-28 @ 20:13:32
URL: http://girighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0