Nyår. Survivalskills

image1

Nyår. Ny år. Gör om, gör rätt, som Morfar brukar säga. Jag ska börja säga Nyttår.
Precis som alla andra hade jag tänkt avslöja exakt hur extremt underhållande min kväll var,
för det är ju självklart det ni vill läsa om, även om ni själva inte riktigt har förstått det än. Hur som, så hamnade jag i skrapan hemma hos Johan och Malin efter en fastfood-liknande upplevelse hemma hos Andreas. Han följde inte med, och inte heller Christie. Jag brydde mig inte så värst. Jag hade ju rödvin i väskan. Väl utanför dörren/blockaden av människor till lägenhet 20XX (jag kommer ärligt talat inte ihåg nummret) så insåg jag att det faktiskt var möjligt att få plats med 30 pers i en student-tvåa. Träffade några på vägen ut som jag kände, vilka det nu än var kommer jag inte ihåg. Efter min ankomst så var det mest samma sak hela tiden; Jag var glad och full och folk var glada och fulla. Några kramades, några kollade porr, några dansade med varandra. Andra sjöng med till Spice Girls, spanade in den ene medans den kysste den andre, gick, kom, skrattade och log. Sen tyckte några att våning 20 var så 2007 och att våning 21 var det nya gamla. Johan kom hem. Jag somnade på golvet.

gott nytt hår

Kommentarer
Postat av: tova

FY FAN, vad otippat att jag hittade dig helt på måfå? hahahahahahhahahaaha.

2008-01-03 @ 23:01:41
Postat av: Sarah

Det är inte lätt när det är svårt (och man är full). Gillar fotot, ja.. och mina brillor såklart.

2008-01-05 @ 13:24:41
URL: http://lostdetective.blogg.se
Postat av: mikaela

Grått nytt hår!

2008-01-19 @ 22:45:02
URL: http://mikaelam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0